Klachtenregeling
Heeft u een klacht over uw huisarts of over de huisartsenpost?
Een goed contact met uw huisarts is heel belangrijk. Ziek zijn is al vervelend genoeg. Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over hun huisarts. Misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden. Op deze pagina leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht over een huisarts.
Wat kunt u doen met uw klacht?
Probeer altijd eerst het probleem met uw huisarts te bespreken.
Dat kan ook als de klacht over een assistente of POH gaat of een waarnemend huisarts. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen.
Komt u er samen niet uit dan kunt u terecht bij mevrouw S. Kouwenhoven, praktijkmanager.
De praktijkmanager en/of huisarts kan u helpen, en zo nodig samen zoeken naar een oplossing van het probleem.
Heeft u een klacht? Belt u dan svp naar de praktijk en geef uw contactgegevens door. De manager belt u terug.
Mocht u echter samen niet tot een oplossing komen dan verwijzen wij u naar de volgende website;