Vanaf heden dient u voor het kunnen aanvragen van een recept of e-mailconsult een account in ons patientenportaal aan te maken. De totale verwerking kost ongeveer 24-48 uur. Houdt u hier rekening mee.

U DIENT NA AANMELDING OOK NOG UW IDENTIFICATIE TE BEVESTIGEN; ZIE DE MAIL DIE U NA AANMELDING ONTVANGT.

 

Klachtenregeling

Heeft u een klacht over uw huisarts of over de huisartsenpost? 

Een goed contact met uw huisarts is heel belangrijk. Ziek zijn is al vervelend genoeg. Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over hun huisarts. Misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden. Op deze pagina leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht over een huisarts.

 Wat kunt u doen met uw klacht?

Probeer altijd eerst het probleem met uw huisarts te bespreken.

Dat kan ook als de klacht over de (praktijk) assistente gaat of een waarnemend huisarts. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit dan kunt u terecht bij Danielle van Densen, praktijkmanager. De praktijkmanager en/of huisarts kan u helpen, en zo nodig samen zoeken naar een oplossing van het probleem.

Onderaan deze pagina kunt u zo nodig uw klacht melden, deze komt binnen bij Huisarts A.C. van der Stelt.

Mocht u echter samen niet tot een oplossing komen dan verwijzen wij u naar de volgende website;

https://www.skge.nl/

 

 

 

 


Contact
Dit formulier wordt beveiligd verstuurd / This form is sent securely